(571)                           SOUS LE RÈGNE DE CHARLES VI.                              331
ung anniversaire solennel le jour de mon obseque fait à Nostre Dame du dit Corbueil ou tantost après, et soit distribué à chascune des dames estans au service deux solz, et aux freres de l'eglise des dictes dames pareillement.
Item, pour la pitance des dictes dames soit achaté quarante solz Parisis de poisson ou autre pitance par la main de la cuisinaire faicte le jour.qu'elles feront mon dit service.
Item, je vueil et ordonne tantost après mon trespassement estre célébrées treize messes de Requiem, en faisant mon obseque en l'eglise Nostre Dame de Corbueil.
Item, pareillement à Saint Spire.
Item , pareillement à Saint Germain du dit Vielz Corbueil.
Item, je laisse à la dame du Cheval Rouge, demourant à Paris en la, rue des Poulies, pour prier pour mon ame, huit livres Parisis, et ou cas qu'elle ne seroit en vie, que icelles huit livres feussent paiées à ses heritiers, et s'il avenoit qu'elle n'eust heritiers de son propre li­gnage, que iceulx huit livres soient convertiz en messes.
Item, à l'eglise de la Magdelaine de Vezelay vueil et ordonne, que neuf vins toises que contient bien la rondeur de la dicte eglise, que neuf vins toises de chandelles de cire, plus fournies que celles que ven­dent les chandelieres à la porte de l'eglise, soient faictes pour ardoir aux matines et services de l'eglise, où il sera necessité tantost après mon decès, ou l'argent qu'elles pourront valoir à estre convertiz à la secretaineté ou chevecerie à l'ordonnance de reverend pere en Dieu, monseigneur l'abbé du dit lieu, ou cas toutes voies que mes execu­teurs ne seroient informez que à ma vie je n'en auroie fait mon devoir.
Item, je laisse au pardon de Hault Pas trente deux solz Parisis.
Item, à la seur de feu maistre Jaques Loron, pour elle vestir, ma meilleur robe fourrée et mantel.
Item, je vueil ung pelerinage estre fait à Nostre Dame de Bou­longne sur Ia mer, ou cas que mes executeurs ne seroient informez que depuis la date de ce present testament ne l'auroye fait, et soit de ce fait marchié à ung homme qui ira de pié, auquel sera baillie bon et
4a.